Co wy chcecie od reklamy Media Expert?

Reklama Media ExpertParę (no dobra… paręset) razy dziennie nucę sobie melodię z reklamy Media Expert, która w niekontrolowany sposób wpadła mi w ucho i nie chce wylecieć. Niby było by z tym wszystko w porządku, melodia łatwa w zapamiętaniu, marketingowcy klaszczą że udało im się wprowadzić w pamięć ich reklamę kojarzoną z marką sklepu, i to moje powtarzanie jak mantra „włączamy niskie ceny”. To działa jak marketing wirusowy, tylko że na własnej osobie. Raz usłyszane będzie się powtarzało w uszach przez kolejne dni. I o to właśnie w reklamie chodziło! Samoczynne powielanie przekazu przez odbiorców. Dla twórców reklamy ideałem jest, gdy odiorca jest nadawcą dalszego przekazu. I nieważne czy robi się z tego hejt, czy owacje na stojąco.

To całe zamieszanie z okrzykami że po obejrzeniu dziesiątki razy tej reklamy ludzie zaczną wyrzucać za okno telewizory i inne maglownice, lub że na złość sklepowi pójdą na zakupy do konkurencji wydaje się kolejną sztuczką efektu wirusowego (viral marketing). Podobnie było z reklamą Empiku i bojkotem spowodowanym sprzedażą książki Nergala. Jak zyskać na rozgłosie? Stworzyć wokół siebie wielki szum, który będzie u odbiorców wywoływał emocje.

Im bardziej nienawidzicie tej reklamy i im głośniej krzyczycie że jej nie lubicie, tym większą reklamę robicie i napędzacie sprzedaż.

Internet jest pełny hejterów. Też byłem hejterem gdy wydawało mi się że to takie „łał” i „trędi” iść z głosem tłumu i hejtować jak ślepe stado baranów, bo głos ludu tak sugerował. Każdy hejt później ucichnie, otaczając fejmem firmy/organizacje, które obrzucanie zbukami traktują jak brzdęk monet.

Pamiętacie reklamę Media Markt emitowaną pierdyliard lat temu z Gracjanem Roztockim? Nie pamiętacie? To po co wam był ten cały hejt? Jesteście straszni. Firma by prawie przez Was splajtowała. Serio serio 😛

Zobacz też to:


Mały kotekZa każdym razem kiedy zapominasz dać lajka pod wpisem, gdzieś na świecie ginie mały kotek:

1 Komentarz

  1. tajfun

    Dokładnie, ci hejterzy nawet nie wiedzą, że sami są chlebodawcami media expertu, bo każdy jeden komentarz przyczynia się do wzrostu popularności sklepu. A co najśmieszniejsze sklep NIC za to nie płaci. Czysty zysk 🙂

Wypowiedz się

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

6 767
s