Co wy chcecie od reklamy Media Expert?

Reklama Media ExpertParę (no dobra… paręset) razy dziennie nucę sobie melodię z reklamy Media Expert, która w niekontrolowany sposób wpadła mi w ucho i nie chce wylecieć. Niby było by z tym wszystko w porządku, melodia łatwa w zapamiętaniu, marketingowcy klaszczą że udało im się wprowadzić w pamięć ich reklamę kojarzoną z marką sklepu, i to moje powtarzanie jak mantra “włączamy niskie ceny”. To działa jak marketing wirusowy, tylko że na własnej osobie. Raz usłyszane będzie się powtarzało w uszach przez kolejne dni. I o to właśnie w reklamie chodziło! Samoczynne powielanie przekazu przez odbiorców. Dla twórców reklamy ideałem jest, gdy odiorca jest nadawcą dalszego przekazu. I nieważne czy robi się z tego hejt, czy owacje na stojąco.

To całe zamieszanie z okrzykami że po obejrzeniu dziesiątki razy tej reklamy ludzie zaczną wyrzucać za okno telewizory i inne maglownice, lub że na złość sklepowi pójdą na zakupy do konkurencji wydaje się kolejną sztuczką efektu wirusowego (viral marketing). Podobnie było z reklamą Empiku i bojkotem spowodowanym sprzedażą książki Nergala. Jak zyskać na rozgłosie? Stworzyć wokół siebie wielki szum, który będzie u odbiorców wywoływał emocje.

Im bardziej nienawidzicie tej reklamy i im głośniej krzyczycie że jej nie lubicie, tym większą reklamę robicie i napędzacie sprzedaż.

Internet jest pełny hejterów. Też byłem hejterem gdy wydawało mi się że to takie “łał” i “trędi” iść z głosem tłumu i hejtować jak ślepe stado baranów, bo głos ludu tak sugerował. Każdy hejt później ucichnie, otaczając fejmem firmy/organizacje, które obrzucanie zbukami traktują jak brzdęk monet.

Pamiętacie reklamę Media Markt emitowaną pierdyliard lat temu z Gracjanem Roztockim? Nie pamiętacie? To po co wam był ten cały hejt? Jesteście straszni. Firma by prawie przez Was splajtowała. Serio serio 😛


Mały kotekSpodobał Ci się wpis pt.:
Co wy chcecie od reklamy Media Expert??
Za każdym razem kiedy zapominasz dać lajka pod wpisem, gdzieś na świecie ginie mały kotek:

1 Komentarz

  1. tajfun

    Dokładnie, ci hejterzy nawet nie wiedzą, że sami są chlebodawcami media expertu, bo każdy jeden komentarz przyczynia się do wzrostu popularności sklepu. A co najśmieszniejsze sklep NIC za to nie płaci. Czysty zysk 🙂

Wypowiedz się

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Tu wpisz, czym wartościowym chciałbyś się podzielić na temat tego wpisu.
Każdy komentarz jest kierowany do kolejki do moderacji. Wszelkie próby spamu, szerzenie szkodliwych poglądów, obrażanie ludzi lub wchodzenie butami ze słomą są automatycznie odrzucane.

7 367